25 aprilie 2009

Compositions/ Compozitii

"Omul si orasul"
Locul 3 la olimpiada nationala de arta din Bacau, Romania 2008
tehnica: penita si acuarela/ 35x25cm



"Linia ca element grafic si elemente din Gorj"
Locul 3 la olimpiada nationala de arta din Targu Jiu, Romania 2009
tehnica: bait si acuarela/ 70x50cm


"Rotire"
compozitie pe panza
tehnica: batik/ 40x35cm


  "poteca de la casa memoriala George Enescu" Tescani, Romania
tehnica: ulei pe panza/ 70x50cm


"Satul Tescani"
tehnica: ulei pe panza/ 50x70cm

"Alba ca zapada si cei 7 pitici"
tehnica: ulei pe placaj/ 250x430cm
lucrare realizata de Curagau Pavel, Scurtu Alex, Vatavu Mircea si Voicu Irina

5 comentarii:

Alex Scurtu spunea...

proiectul "alba ca zapada" a fost un experiment foarte placut si reusit, dupa parerea mea. M-am simtit bine alaturi de voi, si am realizat pentru prima oara ceva frumos, dar impreuna!!! asta e cel mai important. Cel putin pentru mine a fost o chestie unica si la inceput nu credeam ca o sa iasa asa de bine cum a iesit :):):)P:P:P:P:P Am reusit cu totii sa finalizam si la timp si bine. O sa imi fie dor de voi, de toti :):):):)

Curagau Pavel spunea...

sincer, astea sunt momentele care nu se uita niciodata in viatza...mie mio placut cel mai mult ca am fost foarte uniti si nu am zis ca ala deseneaza mai bine sau mai rau, ne-am cautat de treaba si cine nu a putut sa realizeze ceva iam sarit in ajutor, ca intr-o echipa....ma bucur ca am avut ocazia asta:D:D:D:):):)

elena marin-alexe spunea...

iMI PLAC LUCRARILE TALE! FELICITARI!

Curagau Pavel spunea...

Va multumesc doamna Elena

Anonim spunea...

Cred că m-am îndrăgostit de tine, Pavel.

Ce rămâne de făcut ?